Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min profil med Facebook Connect?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Hos BoligPortal har vi af sikkerhedsmæssige årsager valgt at fjerne Facebook Connect fra vores hjemmeside og mobile apps. Det er derfor ikke længere muligt at logge ind på din bruger med Facebook. 

Sådan logger du ind på din profil, hvis du tidligere har brugt Facebook

For at logge på ind på din BoligPortal-bruger skal du anmode om at få nulstillet din adgangskode. Det kan du gøre lige her

Indtast den e-mailadresse, du bruger til at logge ind på Facebook. Du vil herefter modtage en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode og oprette en ny. 

 

Kan jeg ændre den e-mailadresse, jeg bruger til at logge ind på BoligPortal?

Ønsker du at skifte den e-mailadresse, der er tilknyttet din brugerprofil, skal du kontakte BoligPortals kundeservice på info@boligportal.dk og oplyse din nuværende e-mailadresse på profilen og den, du ønsker anvendt i stedet for.


Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvilken e-mailadresse jeg har brugt til Facebook Connect?

Du kan altid tjekke, hvilke e-mailadresser, du har tilknyttet din profil på Facebook under dine kontoindstillinger på din Facebook. Læs mere hos Facebook

Har du problemer med at finde frem til den e-mailadresse, du har brugt til at logge på BoligPortal med Facebook, skal du kontakte os på info@boligportal.dkog inkludere disse oplysninger: 

  • Er du udlejer, skal du oplyse os den fulde adresse på et lejemål, du har annonceret på BoligPortal samt dit fulde navn, telefonnummer og evt. virksomhed bag udlejningen, hvorefter vi kan finde din profil for dig.

  • Er du boligsøgende, kan vi finde din profil ud fra betalingsdokumentation – enten de sidste fire cifre på dit kortnummer, hvis du har betalt med kort, eller et screenshot af en kvittering fra MobilePay, hvis du har anvendt dette som betalingsform.

 

Læs også ...