Det er på nuværende tidspunkt desvære ikke muligt at ændre dine betalingsoplysninger, eller metoden du betaler på, på et igangværende abonnement.
Vil du benytte en ny betalingsmetode, skal du gøre sådan:
Ønsker du at benytte en ny betalingsmetode, – fx at skifte fra kortbetaling til betaling gennem MobilePay – kan du gøre det, når dit abonnement er afmeldt og udløbet
- Afmeld dit abonnement, så det ikke bliver automatisk fornyet
Læs, hvordan du afmelder dig her - Når dit abonnement er udløbet, vil du have mulighed for at tilmelde dig abonnementet på ny
Du tilmelder dig ved at klikke på den orange knap Skriv til udlejer inde på boligannoncerne – Eller læs, hvordan du køber et abonnement til BoligPortal her - Vælg hvilket abonnement og hvilken betalingsmetode, du vil have, og gennemfør betalingen med dine nye betalingsoplysninger
Mister jeg indholdet på min profil, hvis jeg afmelder mit abonnement og tilmelder mig et nyt?
Nej, der sker intet med din brugerprofil, hvis du har brug for at afmelde dit abonnement for at vælge nye betalingsoplysninger. Du vil stadig have din profil og al indhold, – inklusiv beskeder, BoligAgenter og annoncer – når du tilmelder dig et nyt abonnement på den samme bruger.