Hvorfor kan jeg ikke kontakte udlejere, selvom jeg har betalt for et abonnement?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Når du benytter BoligPortal og købt og betalt for et abonnement, er det vigtigt, at du er logget ind på den profil, du har oprettet abonnementet på, når du ønsker at søge boliger og kontakte udlejere. 

Hvis du oplever, at du bliver bedt om at betale igen, når du klikker på Skriv til udlejer inde på en annonce, skyldes det formentligt, at du er blevet logget ud af din profil.

Du skal derfor blot sikre dig, at du er logget ind på den profil – altså med den e-mailadresse – som du har brugt til at købe abonnementet på.

 

Sådan tjekker du, om du er logget ind via browser (på computer)

Du kan altid tjekke, om du er logget ind, ved at kigge i øverste højre hjørne af BoligPortals hjemmeside. Dit navn og billede vil fremgå i hjørnet, hvis du er logget ind. 

Står der Log ind i øverste højre hjørne, er du ikke logget ind.

Log ind på BoligPortal.png

Står der dit navn i øverste højre hjørne, er du logget ind på din profil.

Dit navn står her, hvis du er logget ind.png

Sådan tjekker du, om du er logget ind via BoligPortals app

Bruger du BoligPortal via appen, vil det i stedet fremgå af den nederste menubjælke, om du er logget ind eller ej. 

Står der Log ind i nederste menubjælke, er du ikke logget ind. 

Sådan ser det ud på appen, hvis du IKKE er logget ind.png

Står der Min profil i nederste menubjælke, så er du logget ind og burde kunne kontakte udlejere, såfremt du har et aktivt abonnement. 

Sådan ser det ud på appen, hvis du ER er logget ind.PNG

 

 

Læs også ...