Hej! Vi vil så gerne hjælpe dig med at finde det svar, du søger!
BoligPortals Supportcenter er dog ikke en chat, men en samling af gode og informative guides, hvor du kan finde svar på (næsten) alt – hvad end du er udlejer eller boligsøgende.
Sådan søger du i BoligPortals supportcenter
Du kan altid gå på opdagelse i alle vores guides ved at klikke på mapperne på forsiden af supportcenteret. Her kan du få vist alle guides til dig, der er boligsøgende, eller dig, der er udlejer.
Du kan også selv søge efter en specifik guide ved at indtaste nogle søgeord i søgefeltet.
Brug gerne nøgleord eller korte sætninger, når du indtaster din søgeforespørgsel i søgefeltet. Du får de mest præcise resultater ved at holde det enkelt – eksempelvis ved at skrive "Hvordan fremhæver jeg min annonce?" eller blot "Fremhæv annonce", hvis du søger efter en guide om annoncepromovering.
Når du har søgt på noget i søgefeltet, vil du få vist alle de guides, der indeholder noget fra din søgning. For at konkretisere din søgning yderligere, kan du derfor klikke på en af mapperne i boksen til venstre, så du filtrere din søgning ud fra mapperne i supportcenteret. Klikker du eksempelvis på 'Jeg er udlejer →' vil du kun få vist guides, der henvender sig til udlejere.
Sådan får du svar fra BoligPortals chatbot
BoligPortals chatbot er vores digitale assistent, der kan give dig svar på de mest gængse spørgsmål. Det er altså ikke et menneske, men en AI-baseret chatbot, du interagerer med.
For at få de bedste svar fra chatbotten, skal du gerne skrive korte, enkle spørgsmål i tekstfeltet – eksempelvis "Hvordan fremhæver jeg min annonce?".
Stil ét spørgsmål ad gangen, og vær gerne tydelig i, hvad du søger svar på.
Chatbotten har svært ved at svare dig, hvis du spørger om flere ting på én gang. Den er ligeledes ikke perfekt – så hav tålmodighed og forsøg gerne at omformulere dit spørgsmål, hvis den ikke kan svare på dit spørgsmål.
Har du brug for hjælp, kan du altid kontakte BoligPortals kundeservice lige her.