Hvordan tilknytter jeg MobilePay til min huslejeopkrævning via BoligPortal?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Hvis du har en erhvervskonto hos MobilePay, som er tilknyttet MobilePay-produktet 'Subscriptions', har du mulighed for at aktivere automatisk huslejeopkrævning med MobilePay til dine opkrævninger på BoligPortal. 

Har du ikke MobilePay Erhverv, som er tilknyttet MobilePay-servicen 'Subscriptions'?
Læs, hvordan du
opretter en erhvervskonto hos MobilePay her

 

Sådan aktiverer du automatisk huslejeopkrævning med MobilePay

  1. Gå til 'Indstillinger' på din brugerprofil og vælg fanen 'Husleje'

  2. Gå til sektionen 'MobilePay' og klik på 'Tilknyt konto →'

  3. Klik på knappen 'Ja, jeg har en MobilePay erhvervskonto →'
    Har du ikke en erhvervskonto, kan du læse mere om, hvordan du opretter en her.  

  4. Indtast dit CVR-nummer i kolonnen, og klik på 'Fortsæt'

  5. Herefter videresendes du til MobilePays kundeportal, hvor du skal logge ind med NemID eller e-mail og adgangskode

  6. Godkend de krævede MobilePay-løsninger i portalen, og afslut ved at klikke på 'Ja, tillad'


Din MobilePay-erhvervskonto er nu tilknyttet din BoligPortal-profil, og du er nu klar til at igangsætte din automatiske opkrævning af husleje gennem BoligPortal.

Du skal blot angive MobilePay som opkrævningstype under dine huslejeopkrævninger, eller ændre dine eksisterende manuelle huslejeopkrævninger til betaling med MobilePay

 

 

Læs også ...

 
Se mere