Kan jeg tilknytte min private MobilePay til huslejeopkrævning via BoligPortal?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

OBS: Det er ikke muligt at oprette nye betalingsaftaler med MobilePay

Indholdet i denne guide for dig, der allerede har en betalingsaftale med MobilePay. 

Fra 12. marts 2024 er det ikke længere muligt at oprette nye aftaler om automatisk huslejeopkrævning med MobilePay. Det skyldes, at MobilePay ændrer i deres betingelser. Hvis du som udlejer har brugt MobilePay til huslejeopkrævning før d. 12. marts 2024, kan du til og med d. 1. december 2024 benytte MobilePay som betalingsaftale ved automatisk huslejeopkrævning. Herefter vil muligheden for automatisk huslejebetaling med MobilePay ophøre helt. 

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os på b2b@boligportal.dk

 

For at kunne opkræve husleje fra dine lejere via MobilePay, skal du have en aktiv erhvervskonto hos MobilePay med 'Faste betalinger'-servicen tilknyttet og aktiveret. 

Det er ikke muligt at tilknytte din private MobilePay-konto til din huslejeopkrævning. 

 

 

 

Læs også ...

 
Se mere