Jeg oplever problemer med min Flyttesyns app. Hvad gør jeg?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Oplever du oplever problemer med BoligPortals Flyttesyns app – fx hvis appen er langsom eller at det tager lang tid at uploade billeder under flyttesynet, – skyldes det ofte problemer med din internetforbindelse, eller at dit device er overbelastet.

Når du bruger appen under et flyttesyn, vil billederne automatisk blive uploadet i baggrunden, så du kan fortsætte synet, selvom billederne ikke bliver vedhæftet med det samme.

Alle billeder skal dog være uploadet, før du kan underskrive og færdiggøre synet med lejer. 


Oplever du problemer med BoligPortals flyttesynsapp, kan du forsøge følgende:

  • Kontroller din internetforbindelse
    Sikr dig, at din enhed har en stabil internetforbindelse. Nogle problemer kan opstå på grund af dårlig eller ustabil forbindelse.

    I mange nyere beboelsesejendomme – særligt betonbyggerier – kan det være problematisk at opretholde et ordentligt mobilsignal. Hvis der er mulighed for at tilgå et wifi-netværk på lejemålet, kan dette derfor afhjælpe problemet.

  • Opdater appen
    Sørg for, at du har den nyeste version af BoligPortals flyttesynsapp. Opdateringer kan indeholde fejlrettelser og forbedringer, der kan løse problemer.

  • Genstart appen
    Prøv at lukke appen helt og åbne den igen. Dette kan nogle gange hjælpe med at løse midlertidige problemer.

  • Genstart enheden
    Hvis genstart af appen ikke hjælper, kan du prøve at genstarte din enhed. Nogle gange kan dette løse mindre tekniske problemer.

 

Har du stadig problemer med appen, efter du har forsøgt dig med ovenstående løsningsforslag, er du velkommen til at kontakte BoligPortals kundeservicemed en beskrivelse af problemet. 

 

 

 

 

Læs også ...

 
Se mere