Kan jeg tilføje forskellige bankkonti til min huslejeopkrævning via MobilePay?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Hvis du benytter MobilePay til automatisk huslejeopkrævning fra dine lejere, har du fri mulighed for at vælge, hvilket betalingssted – altså hvilken konto på din virksomhedsbruger på MobilePay, – du ønsker dine huslejebetalinger skal gå ind på. 

Automatisk huslejeopkrævning gennem BoligPortal.jpeg


Sådan vælger du, hvilken bankkonto huslejen skal indbetales til via MobilePay

For at du kan tilføje forskellige konti til din huslejeopkrævning, skal du sikre dig, at du har tilknyttet dine bankkonti til din MobilePay-erhvervsbruger. 

Dette gøres i dine indstillinger hos MobilePay, som du kan læse mere om her

Har du spørgsmål til denne del, skal du kontakte MobilePays egen kundeservice, da det ikke er et område, vi har indflydelse på eller kan vejlede i hos BoligPortal. 

  1. Påbegynd din huslejeopsætning, som du plejer
    Er det første gang, kan du læse vores guide til huslejeopsætning her.

  2. Når du kommer til afsnittet 'Hvordan skal huslejen opkræves og betales?', vælger du MobilePay, og herefter den ønskede, tilknyttede konto
    Har du tilknyttet mere end én konto til din MobilePay Erhvervskonto, vil disse være synlige, når du klikker på drop-down menuen ved 'Vælg betalingssted'.
    Vælg MobilePay-konto.png
  3. Udfyld eller opdatér resten af oplysningerne til huslejeopsætningen, og afslut ved at klikke 'Gem huslejeopsætning' i bunden af opsætningen
    Herefter vil denne lejers husleje blive indbetaling til den specifikke konto, du har valgt. 

 

 

Læs også ...

 
Se mere