- Hvad betyder 24-timers begrænset adgang, når jeg køber abonnement?
- Hvordan opsiger jeg mit abonnement som boligsøgende?
- Hvad betyder det, at der ikke er binding på mit abonnement?
- Hvordan får jeg et abonnement til BoligPortal?
- Hvordan får jeg en virksomhedsaftale hos BoligPortal, så jeg kan søge bolig på vegne af andre?
- Hvad koster det at søge bolig på BoligPortal?
- Hvordan søger jeg en bolig på BoligPortal?
- Hvad får jeg ud af at være medlem af BoligPortal?
- Hvordan afmelder jeg mit abonnement på BoligPortals app på min telefon?
- Har jeg fortrydelsesret på mit abonnement?
- Hvorfor er der trukket penge på min konto?
- Hvorfor er der reserveret 1 krone på min bankkonto?
- Får jeg en kvittering ved abonnementskøb og -opsigelse?
- Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?
- Hvorfor går min betaling ikke igennem?
Abonnement
Her finder du svar på dine spørgsmål om dit abonnement som boligsøgende.