Hvorfor kan jeg ikke se flyttesynet i min kalender, selvom jeg har tilføjet det?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Når du udfylder BoligPortals digitale flyttesyn, kan du krydse af, at synet skal tilføjes til din kalender på din telefon eller tablet. 

Hvis ikke flyttesynet dukker op i din kalender, skyldes det oftest, at dine kalendere ikke er synkroniserede.

Tilføj syn til kalender .png

Problemet opstår især på Apple-enheder, hvor Apples egen kalender-app er sat op som standardkalender.

Det betyder, at du er nødt til at synkronisere dine eksterne kalendere til din iPhones kalender for at kunne se dine fremtidige flyttesyn på tværs af dine enheder.

Læs mere om, hvordan du tilføjer dine flyttesyn til din kalender her

 

Sådan synkroniserer dine kalendere

Fremgangsmåde afhænger af, hvilken enhed du bruger, eksempelvis Android eller Apple, og hvilken kalender, du vil synkroniserer. 

Vi anbefaler, at du følger de enkelte udbyderes egne guides til opsætning og synkronisering af kalendere, eksempelvis ved at søge efter dem på Google, or at få den mest præcise og opdaterede fremgangsmåde


Udvalgte guides:

 


 

 

Læs også ...

 
Se mere