Hvordan kontakter jeg BoligPortals kundeservice?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her i BoligPortals Supportcenter, eller har du brug for personlig hjælp, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til vores kundeserviceafdeling. 

 

Facebook
Skriv til os på Facebook Messenger
– vi svarer hver dag mellem 9.00 og 21.00

Telefon
Ring til os på tlf. 70 20 80 82
– vi svarer alle hverdage fra 10.00 – 12.00 og 13.00 – 16.00

E-mail
Skriv til os på mail via vores sikre kontaktformular
– vi svarer hver dag mellem 9.00 og 21.00

 

Kan jeg få personlig betjening?

Ja, hos BoligPortals kundeservice kan du altid få personlig betjening af et rigtigt menneske – enten via et telefonopkald eller på skrift via Facebook Messenger eller vores kontaktformular. Benytter du vores kontaktformular, får du svar direkte på mail.  

Kan I ringe mig op? 
Vi ringer dig gerne op, hvis det er nemmest for dig. Du skal blot kontakte os på Messenger eller kontaktformular med et ønske om at blive ringet op. Husk at inkludere dit telefonnummer. 
I tager ikke telefonen. Hvad gør jeg?
Har du ringet uden for vores åbningstider, som du finder øverst i denne guide, kan vi desværre ikke besvare dit opkald. 

I særlige tilfælde af interne møder, hvor der er behov for alle medarbejdere, vil du også kunne opleve, at vi ikke kan besvare dit opkald inden for åbningstiden. Her er du altid velkommen til at kontakte os via kontaktformularen lige her. Så ringer vi dig op hurtigst muligt. 
Hvordan sender jeg en e-mail til BoligPortal? 
Du sender os en e-mail ved at benytte vores kontaktformularen lige her. Her får du svar direkte på mail. 
Har I et fysisk kontor, jeg kan møde op på? 
Vi har desværre ikke en fysisk lokation, som du kan møde op på. Vores kontor i Aarhus er et lukket kontor, som ikke er åbent for offentligheden. Du kan derfor ikke møde op på adressen. 




 

 

Læs også ...