Oplever du problemer med din flyttesyns-app – hvis den eksempelvis er meget langsom, eller hvis dine billeder ikke vil oploades – skyldes det oftest, at appen ikke er opdateret til nyeste version, eller at du har problemer med din internetforbindelse.
Særligt i nyere betonbyggerier kan det være svært at opretholde en stabil internetforbindelse, hvilket kan give problemer, når du udfylder dit flyttesyn.
Bemærk: Alle billeder uploades automatisk i baggrunden, så længe appen er åben. Oplever du en lang loadingtid, når du tilføjer billeder, kan du derfor sagtens gå videre med flyttesynet.
Alle billeder skal dog være oploadet, før du kan underskrive flyttesynet med lejer.
Følg nedenstående fremgangsmåde, hvis du oplever problemer med BoligPortals Flyttesyns-app
- Kontrollér, at du har en stabil internetforbindelse
Appen kræver en aktiv og stabil internetforbindelse. Er din forbindelse dårlig, kan du derfor undersøge, om du kan bevæge dig rundt i lejemålet for at forbedre forbindelsen eller eventuelt tilgå et WiFi-netværk.
- Genstart og opdatér appen
Luk appen helt ned og find den i dit app-bibliotek, hvor du kan undersøge, om der er en tilgængelig opdatering. Nogle opdateringer indeholder fejlrettelser og forbedringer, der kan løse problemet. Når appen er opdateret, kan du åbne flyttesynet på ny og tjekke, om problemet er løst.
- Genstart din telefon eller tablet
Nogle gange kan din enhed være overbelastet, hvilket kan påvirke loading-hastigheden i dine apps. Forsøg derfor gerne at slukke din telefon eller tablet helt og åbne den på ny.
- Åbn dit flyttesyn via browser
Hvis ingen af ovenstående metoder virker, anbefaler vi, at du åbner dit flyttesyn via www.boligportal.dk i stedet. Kan sagtens blot åbne internettet på din telefon eller tablet og tilgå BoligPortal herfra, hvis ikke du har en computer med dig til flyttesynet.
Alle dine flyttesyn gemmes og synkroniseret automatisk. Du kan derfor sagtens fortsætte i browseren, hvor du slap på appen. Husk blot, at du skal være logget ind på den samme profil, hvor flyttesynet er oprettet.
Oplever du stadig problemer med appen, er du velkommen til at kontakte BoligPortals kundeservice.
Du finder vores kontaktoplysninger her.