Hvorfor kan jeg ikke kontakte udlejere, selvom jeg har betalt?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

For at kontakte udlejere på BoligPortal, skal du have et aktivt abonnement. Du kan altså først skrive til udlejere – og eventuelt se deres telefonnumre, såfremt de har tilføjet det til deres annonce – når du er logget ind på din bruger og har et aktivt abonnement.

Læs mere om, hvordan du får et abonnement til BoligPortal her



Kan du ikke kontakte udlejere, selvom du har et aktivt abonnement?

Hvis du bliver bedt om at betale for et abonnement igen, når du forsøger at kontakte en udlejer, skyldes det, at du ikke er logget ind på den bruger, som du har købt dit abonnement på. 

Du skal derfor først og fremmest tjekke, om du er logget ind på din profil.

Hvis der står 'Log ind' på knappen i øverste højre hjørne på boligportal.dk eller i nederst menu på appen, er du ikke logget ind på din profil.

Du er logget ind, når dit navn står i øverste højre hjørne på boligportal.dk, eller hvis der står 'Min profil' i nederste menu på appen.

Log ind på BoligPortal.pngDit navn, når du er logget ind på BoligPortal.png

'Log ind'= du er ikke logget ind                Dit navn = du er logget ind

Har du flere e-mailadresser, skal du ligeledes sikre dig, at du er logget ind på den rigtige bruger – altså den bruger, som du i sin tid oprette abonnementet på. Du kan altid tjekke, om der er tilknyttet et aktivt abonnement til den bruger, du er logget ind på, under fanen 'Abonnement' på din profil.

Er du i tvivl om, hvilken bruger du har oprettet dit abonnement på, anbefaler vi, at du tjekker den bekræftelsesmail, du fik tilsendt fra BoligPortal, med kvittering på dit abonnementskøb. Her skal du blot klikke på modtagermailen for at se, hvilken e-mailadresse abonnementet er oprettet på.


Har du glemt din adgangskode, kan du altid klikke på 'Glemt adgangskode', når du forsøger at logge ind. 

 

 


 

 

Læs også ...

 
Se mere