Oplever du problemer med BoligPortals app, skyldes det oftest, at din app ikke er opdateret til nyeste version. Start derfor gerne med at logge ud af din profil appen, hvorefter du opdaterer den til nyeste version.
Bemærk: BoligPortals app er lavet til boligsøgende. Er du udlejer og har problemer med at finde dine annoncer, lejekontrakter eller lignende på appen, skal du i stedet logge ind via en browser, da du ikke kan administrere din udlejning via appen.
Oplever du problemer med BoligPortals app, kan du forsøge dette:
- Log ud af din profil på BoligPortal-appen, vent et øjeblik og log ind igen
- Opdatér BoligPortal-appen på din telefon eller tablet
- Genstart din telefon eller tablet, og åben BoligPortal-appen på ny
- Slet appen helt fra din telefon eller tablet, og download den påny fra din app-butik
Oplever du herefter stadig udfordringer med appen, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Find BoligPortals kontaktoplysninger her.
Hent BoligPortals app