For at logge ind på din profil på BoligPortal, skal du blot klikke på knappen 'Log ind' på forsiden af hjemmesiden eller appen og herefter indtaste din e-mailadresse og adgangskode efterfulgt at en bekræftelseskode.
Du får tilsendt bekræftelseskoden direkte til den e-mailadresse, der er tilknyttet din bruger.
Sådan logger du ind på din profil på BoligPortal
- Gå til forsiden på BoligPortals hjemmeside eller app, og klik på knappen 'Log ind'
- Indtast din e-mailadresse og adgangskode i felterne, og klik på knappen 'Log ind'
Din e-mailadresse og din adgangskode er dem, du valgte, da du oprettede en profil på BoligPortal.
Har du glemt din adgangskode, kan du altid klikke på 'Glemt adgangskode' for nulstille og oprette en ny.
Læs mere om, hvordan du nulstiller din adgangskode til BoligPortal her.
- Tjek din e-mail for en bekræftelseskode fra BoligPortal, og indtast den i boksen
Koden, du modtager på e-mail, består af 6 tegn, der både består af tal og bogstaver.
Din kode er aktiv i 15 minutter.
Når du ikke at indtaste koden, inden den udløber, skal du derfor blot anmode om en ny. Du kan anmode om en ny bekræftelseskode hver 30. sekund.
Ofte stillede spørgsmål
Har du glemt din adgangskode til BoligPortal, skal du blot nulstille den ved at klikke på 'Glemt adgangskode?', når du forsøger at logge ind og følge instruktionerne.
Læs mere om, hvad du skal gøre, hvis du har glemt din adgangskode her.
Hvis du oplever problemer med at logge ind på BoligPortal, kan du prøve følgende:
-
Tjek dine loginoplysninger
Sørg for, at din e-mail og adgangskode er indtastet korrekt. -
Nulstil din adgangskode
Klik på 'Glemt adgangskode?' på login-siden for at få tilsendt en ny.
Læs mere om, hvordan du nulstiller din adgangskode her. -
Prøv en anden browser eller enhed
Nogle problemer kan skyldes browserindstillinger eller midlertidige fejl. Luk derfor siden (eller appen) helt ned og forsøg igen. Prøv gerne at logge ind i en anden browser. -
Ryd cache og cookies
Det kan hjælpe at rydde din browsers historik og genindlæse siden.
Læs mere om, hvordan du sletter cookies her. -
Kontakt support
Hvis problemet fortsætter, kan du kontakte vores kundeservice her.
Forsøger en anden person at logge ind på din profil, vil du derfor automatisk få besked.
1. Tjek din spam eller ønsket-mappe
Det hænder, at e-mails med sikkerhedsgodkendelseskoder havner i din spam-mappe eller andre indbakker, som din e-mailudbyder automatisk frasorterer e-mails i.
Undersøg derfor alle dine indbakker, om e-mailen med din bekræftelseskode er havnet her.
2. Tjek, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse
Finder du ikke din bekræftelseskode blandt uønsket post i din e-mail, skal du dobbelttjekke, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse i login-feltet på BoligPortal.
Er der en tastefejl i den e-mail, du indtaster, skal du skrive den korrekte e-mail og anmode om en bekræftelseskode på ny.
Har du flere e-mailadresser, skal du undersøge, om din profil er tilknyttet en anden e-mailadresse, end den du forsøger at logge ind og anmode en bekræftelseskode med.
3. Kontakt din e-mailudbyder
Finder du stadig ingen e-mail med din bekræftelseskode, skyldes problemet oftest, at din e-mailudbyder blokerer for modtagelsen af e-mails fra os.
Det er altså din e-mailudbyder, såsom Google, Microsoft (Outlook, hotmail m.fl.), som fejlagtigt har blokeret for BoligPortal som afsender, så alle indgående e-mails fra os aldrig når frem til dig.
Her skal du kontakte din e-mailudbyder direkte og bede dem om at fjerne den blokering, der spærrer for e-mails fra BoligPortal.
4. Kontakt BoligPortals kundeservice
Har du undersøgt alle tre ovenstående muligheder uden at finde frem til fejlen, kan du kontakte BoligPortals kundeservice.
Vi vil som udgangspunkt bede dig følge ovenstående punkter, men kan dertil undersøge, om der er en brugerprofil tilknyttet den e-mailadresse, som du kontakter os fra.
Er der ingen bruger tilknyttet din e-mailadresse, kan det skyldes, at du i sin tid, da du oprettede din profil på BoligPortal, har indtastet en anden e-mail eller eventuelt har lavet en tastefejl.
Du finder vores kontaktoplysninger her.
Du vil dog ikke automatisk blive logget ud af din profil, med mindre du selv logger ud eller at du ikke har været logget ind på din profil i en længere periode.
Vil du undgå at skulle indtaste en bekræftelseskode, hver gang du vil bruge BoligPortal, anbefaler vi derfor, at du undgår at logge ud af din profil.
Bemærk: Af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi altid, at du logger ud af din profil, hvis du tilgår BoligPortal på en offentlig eller på anden vis åben enhed. Lad kun din bruger være logget på, hvis din telefon eller computer er sikret med en sikker kode.