Hvordan sletter jeg min profil på BoligPortal?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Ønsker du ikke længere at have en profil på BoligPortal, kan du altid få den slettet, såfremt dit abonnement er udløbet, og at du ikke har nogle aktive betalingsforhold eller annoncer hos os.

Ønsker du at få din konto og alle dine data slettet i henhold til persondataloven (GDPR), skal du blot kontakte BoligPortals kundeservice via e-mail på info@boligportal.dk, hvor du bekræfter dit ønske om at blive slettet.

Det er vigtigt, at du kontakter os fra den e-mailadresse, som er tilknyttet den profil, du ønsker at få slettet.

Vilkår for sletning: Du kan ikke blive slettet, hvis du har aktive betalingsforhold hos os – fx hvis du endnu ikke har betalt for en aktiv abonnementsperiode. En sletning af din profil er derved ikke en måde, hvorpå du kan opsige dit abonnement, og sletningen kan udelukkende ske, når dit abonnement er opsagt og udløbet uden udenstående i form af ubetalte perioder.w

Du kan altid læse mere om disse vilkår i BoligPortals brugervilkår, pkt. 1.5.1: Indsamling, opbevaring og sletning af personlige data eller i GDPR-forordningens art. 6, stk. 1. om kontraktsopfyldelse.  

 

Opsigelse af abonnement:

Hvis du blot ønsker at afmelde dit abonnement, kan du nemt gøre det selv, uden at slette din profil. Læs, hvordan du afmelder dit abonnement her


Framelding af e-mails fra BoligPortal:

Skyldes dit ønske om at få slettet din profil, at du ikke ønsker at modtage e-mails fra os, kan du framelde alle nyhedsbreve og servicemails fra os under 'Indstillinger' > 'Generelt' > 'Email' på din profil. Er det i stedet dine BoligAgenter – altså e-mails om nye boliger i de områder, du selv har valgt – kan du til hver en tid slette dine BoligAgenter ved at følge denne guide

Ændr dine e-mailindstillinger på BoligPortal.png

 

Læs også ...