Ønsker du ikke længere at have en profil på BoligPortal, kan du altid få den slettet. Du skal blot kontakte BoligPortals kundeservice pr. e-mail og anmode og sletningen.
Bemærk: Du kan først få slettet din profil, når dit abonnement er udløbet, og du ikke har nogle aktive betalingsforhold eller aktive annoncer hos os.
Det er vigtigt, at du kontakter os fra den e-mailadresse, som er tilknyttet den profil, du ønsker slettet.
Du kontakter BoligPortals kundeservice via e-mail på info@boligportal.dk.
Vilkår for sletning af din brugerprofil på BoligPortal
Du kan først få din profil slettet, når du ikke har aktive betalingsforhold eller abonnementer hos os.
Har du eksempelvis endnu ikke godkendt betalingen af en abonnementsperiode (fx ved at afvise betalingen på MobilePay), kan du først få din profil slettet, når betalingen er gået igennem.
En sletning af din profil er derved ikke en måde, hvorpå du kan opsige dit abonnement – hverken som boligsøgende eller udlejer. Sletningen kan udelukkende gennemføres, når dit abonnement er opsagt og udløbet uden udestående i form af ubetalte perioder.
Disse vilkår har du accepteret, da du oprettede din profil. Du finder det specifikke sted i disse vilkår her. Alle vilkår for sletning af din brugerprofil er ligeledes udarbejdet i overensstemmelse med GDPR-forordningens artikel 6, stk. 1 om kontraktsopfyldelse.
Opsigelse af abonnement
Hvis du blot ønsker at afmelde dit abonnement, kan du nemt gøre det selv, uden at slette din profil. Læs, hvordan du opsiger dit abonnement her.
Framelding af e-mails fra BoligPortal
Skyldes dit ønske om at få slettet din profil, at du ikke ønsker at modtage e-mails fra os, kan du framelde alle nyhedsbreve og servicemails fra os under 'Indstillinger' på din profil.
Modtager du rigtig mange BoligAgenter – altså e-mails med nye boliger – skyldes det, at du har mange eller meget brede søgeagenter.
Læs mere om, hvordan du stopper dine BoligAgenter her.