Som udlejer kan du nemt og hurtigt besvare flere beskeder fra boligsøgende på én gang – fx hvis du udvælger en række personer, der alle skal have en invitation til en fremvisning eller åbent hus.
På den måde kan du yde god service til alle, uden at skulle bruge unødig tid på at skrive til hver enkelt person, der har vist interesse i din bolig.
Du kan ligeledes nemt sende standardbeskeder (beskedskabeloner) til flere boligsøgende på samme tid.
Læs mere om, hvordan du bruger standardbeskeder her.
Sådan sender du beskeder til flere boligsøgende på én gang
- Gå til indbakken på din profil ved at klikke på 'Beskeder' eller konvolut-ikonet i menuen
- Markér alle de personer, du vil sende samme besked til, ved at krydse dem af i boksen ud for deres henvendelse
Har du fået mange henvendelser, kan du med fordel filtrere henvendelserne, før du vælger dem, ved at klikke på 'Filter' i øverste højre hjørne af dine henvendelsesrække. Så får du kun vist henvendelser fra personer, der matcher dine kriterier.
Du kan filtrere henvendelserne ud fra mange forskellige kriterier, herunder alder, beskæftigelse og familieforhold.
Du kan ligeledes filtrere henvendelserne, baseret på de flag, du eventuelt har givet dem – fx hvis du har markeret alle, du vil invitere til fremvisning, med et grønt flag.
Læs mere om, hvordan du bruger flagfunktionen i indbakken her.
- Skriv din besked i tekstfeltet eller indsæt en standardbesked ved at klikke på 'Standardbeskeder' lige under tekstfeltet, og afslut ved at klikke på 'Send'
Bemærk: Din besked sendes individuelt til hver enkelt person, du svarer. Der oprettes ikke nogle former for gruppesamtaler, og de boligsøgende får ikke besked om, at det er en standardbesked, de modtager.
Du kan ligeledes vedhæfte en fil til samtalen, hvis du ønsker – fx hvis du har lavet en digital videofremvisning – ved at klikke på clips-ikonet i siden af beskedfeltet.
Inddel dine henvendelser i farver
Når du skal svare flere personer på én gang, kan det være en stor fordel at bruge vores flagfunktion.
Med flagfunktionen kan du løbende inddele dine henvendelser i farver, baseret på om de fx skal have afslag eller inviteres til fremvisning.
Læs mere om, hvordan du bruger flagfunktionen i din indbakke her.
Skriv dine svar på forhånd og svar de boligsøgende med få klik
Sender du ofte de samme beskeder igen og igen, er det ligeledes effektivt at oprette og benytte standardbeskeder.
På den måde kan du skrive en række beskedskabeloner, som du hurtigt kan tilrette og sende til dine boligsøgende. Det sikrer en god og hurtig service.
Læs mere om standardbeskeder her.