Hvordan ændrer jeg mine betalingsoplysninger?

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Det er på nuværende tidspunkt desværre ikke muligt at ændre dine betalingsoplysninger, eller metoden du betaler på, på et igangværende abonnement. 

Hvis du vil ændre dine betalingsoplysninger – fx hvis du har fået nyt betalingskort eller ønsker at betale med MobilePay fremover – så skal du blot opsige dit igangværende abonnement og købe et nyt med den nye betalingsmetode. 

Du kan ikke købe et nyt abonnement, før dit aktive abonnement er udløbet. Du kan se, hvornår dit abonnement udløber, på din profil under fanen 'Abonnement'. 


 

Sådan ændrer du dine betalingsoplysninger 

  1. Gå til fanen 'Abonnement' på din profil og klik på 'Afmeld abonnement'


    Bemærk: Har du købt dit aktive abonnement gennem BoligPortals app, kan du ikke opsige på denne måde. Her skal du i stedet følge denne guide for at opsige dit abonnement



  2. Vent til dit abonnement er udløbet

    Du kan altid se, hvornår dit abonnement udløber efter afmelding på din profil under fanen 'Abonnement'.


  3. Genkøb dit abonnement med den nye betalingsmetode ved at gå ind på en annonce og klikke på 'Skriv til udlejer'

    Du kan læse mere om, hvordan du køber et abonnement til BoligPortal her

 

Du mister ikke indholdet på din profil ved at skifte betalingsmetode

Når du lader dit aktive abonnement udløbe og køber et nyt med en ny betalingsmetode, vil det ikke påvirke nogle dele af din profil på BoligPortal.

Så længe du blot benytter den samme profil, vil du stadig have din profil og al dens indhold – inklusive beskeder, BoligAgenter og annoncer – når du tilmelder dig et nyt abonnement på den samme bruger. 

 

 


 

 

Læs også ...

 
Se mere