Det er på nuværende tidspunkt desvære ikke muligt at ændre dine betalingsoplysninger, eller metoden du betaler på, på et igangværende abonnement.
Vil du benytte en ny betalingsmetode, skal du følge denne guide
Har du fået et nyt betalingskort, eller ønsker du at benytte en ny betalingsmetode – fx at skifte fra kortbetaling til betaling gennem MobilePay – kan du gøre det, når dit abonnement er afmeldt og udløbet.
-
Afmeld dit nuværende abonnement under 'Abonnement' på din profil
-
Vent til dit abonnement er udløbet
Du kan altid se, hvornår dit abonnement udløber efter afmelding på din profil.
-
Når abonnementet er udløbet, skal du genkøbe et abonnement med den ønskede betalingsmetode
Du køber et abonnement igen ved at klikke på 'Genaktivér abonnement' under din abonnementsoversigt eller ved blot at klikke på 'Skriv til udlejer' inde på en boligannonce.
Mister jeg indholdet på min profil, hvis jeg afmelder mit abonnement og tilmelder mig et nyt?
Nej, der sker intet med din brugerprofil, hvis du har brug for at afmelde dit abonnement for at vælge nye betalingsoplysninger.
Så længe du blot benytter den samme profil, vil du stadig have din profil og al dens indhold – inklusive beskeder, BoligAgenter og annoncer – når du tilmelder dig et nyt abonnement på den samme bruger.